zondag, april 01, 2007

Foto-indruk van Laka Tara

Nog wat foto´s van vorige week, om een beetje een indruk te krijgen van het ´veld´ waarin ik werk. Deze week zit ik in León, Nicaragua, waar ik een weekje met vakantie ben. Bedankt voor alle leuk reacties op mijn blog! Leuk om berichtjes uit NL te lezen. Tot later!


Je komt ze steeds weer tegen: loslopende varkentjes


Waar je ook bent, en hoe de omstandigheden ook zijn, naar school ga je in uniform


Het keukenraam van ons logeeradres in Tabila


En daar komt de kokosnoot! Altijd weer een lekker verse verrassing


Wat tennissen in de namiddag: heerlijk


´t is toch net Giethoorn?!


in de zgn. ´pipante´; op de voorgrond een fles met een monster van de batana-olie


zoals bijna alle activiteiten, vinden ook vergaderingen plaats in de open lucht

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mjammie, kokos ... en dan heb jij het geluk dat er veel vers voor handen is ... en de buitenkant kan je leuk gebruiken als schaaltje.
Ik behelp me wel met geraspte kokos, daar kan ik prima kokos-kheer van maken ... ik denk dat ik daar Kees (die jouw blog ook volgt) vanavond mee ga verrassen :)

groetjes, Ellen

Anoniem zei

hoi anja,
een tijdje heb ik niets van je laten horen. Maar hier is dan toch weer een berichtje. zo te zien gaat het allemaal erg goed. Het ziet er nog steeds allemaal erg mooi uit. En met je werk lijkt mij ook goed te gaan zoals ik kan lezen. Leuk dat je ook echt contacten hebt met de bevoking daar.
ik wens je veel succes en tot de volgnede keer maar weer.
groetjes Helen