donderdag, februari 01, 2007

Van Tegucigalpa naar Puerto Lempira

Uitzicht vanaf het kantoor van MOPAWI in Tegucigalpa
Lunchende collega´s

Al weer bijna een week in Honduras lijkt het of ik snel weer ´integreer´. De sfeer is goed hier op kantoor in Tegus, al zie ik er echt naar uit om naar Puerto Lempira te gaan. Ik moest wel weer even wennen aan de bureaucratische rompslomp, die deze week veel tijd heeft opgeslokt. Wel met succes overigens, want ik heb inmiddels een Hondurese bankrekening en wie weet krijg ik morgen ook nog m´n verblijfsvergunning.

Mijn werkplan is aangepast, en deze week begin ik er echt weer in te komen. Ik probeer nog wat informatie van een paar maanden geleden uit te werken, ben begonnen met een kleine ´gender-enquete´ onder het personeel en maak kennis met een aantal nieuwe collega´s. A.s. maandag vlieg ik naar La Ceiba, een Caribische kustplaats. Het plan is om vandaar dinsdag naar Puerto Lempira te vliegen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Anja, fijn om te lezen dat je weer goed bent aangekomen! Sterkte bij je werk en de hartelijke groeten van Teo, Nel, Arjan, Marjon, Ruben en Sander van Maastricht.

Anoniem zei

lieve Anja, veel plezier , leuk dat je nu echt aan de slag kunt! hoop dat je gauw weer foto's hebt. xx edmee

Anoniem zei

Beste Anja,
Ik lees je bloggs met veel interesse, moet zelf binnenkort naar Puero Lempira om naar de electriciteits centrales te kijken.
Hoop je daar te zien.
MVG
Gerrit Walters
w_gerrit(@)bellsouth.net
effe haakjes weghalen