zaterdag, december 02, 2006

Raar

't Is hier in Nieuwendijk (NB) redelijk rustig, de situatie is min of meer stabiel. Langzaam maar zeker zien we m'n vader krachten inleveren, maar op dit moment gaat het niet meer zo snel als een paar weken geleden. Het blijft een rare situatie, en al ben ik nu 2 weken hier, echt wennen doet het nog niet.

Naast natuurlijk het idee dat mijn vader niet meer beter wordt, is het ook raar om permanent bij je ouders in huis te wonen.... Na 10 jaar 'op eigen benen', 7 weken Honduras, help ik ineens m'n moeder het huishouden runnen, m'n vader verzorgen en is hun huis in een dorp dat ik niet ken mijn uitvalsbasis.

Bedankt voor alle lieve berichtjes, het meeleven doet erg goed!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Anja,
Dat is schrikken! Hoorde van Gertjan dat je weer in Nederland bent vanwege je vader, en lees het nu op je weblog. Wat naar om te horen. Ik wens je het allerbeste en heel veel sterkte, liefs, Theda

Anoniem zei

Hai Anja,

Jeetje. Ik wilde je een leuk berichtje sturen over Sinterklaas enzo. En nu zie ik dat het niet goed met je vader gaat. Dat spijt me heel erg voor je. Wat hard. En ook je 'worst nightmare'. Van kind ineens naar steun voor je ouders.

Sterkte meid. Lucia

Anoniem zei

Hi Anja,

wat moet dit een vreemde en verdrietige tijd voor jullie allemaal zijn. Wel ontzettend fijn dat je er kunt zijn voor je ouders! Kan me voorstellen dat ze erg blij zijn met je aanwezigheid. Sterkte, Hanneke

Anoniem zei

Sterkte met alles!!

Unknown zei

Hoi Anja,

Wat leuk om te lezen wat je allemaal in Honduras doet. Ik heb alles doorgelezen en ik denk dat het een mooie ervaring is.

Ook las ik van de dood van je vader. Weet je, ik heb hem en je moeder nog ontmoet. Zij logeerden ergens in september?? een weekje in jouw huis met de bedoeling te fietsen. Ik en Rozemarijn wilden net weggaan toen zij thuiskwamen. Ik heb denk ik wel een half uur met hem staan praten en ik vond het een hele aardige man en met je moeder klikte het ook goed. Hij vertelde toen al van de ziekte die hij had en we hebben hem erg veel succes gewenst. Het was dan ook naar om te horen dat niet lange tijd daarna het bericht van overlijden kwam.

Het is wel goed om te horen dat jullie als gezin intensief deze tijd hebben doorgemaakt samen en ik denk dat je dat jullie allemaal heel veel kracht geeft.

Ik hoop dat je een hele fijne tijd nog hebt in Honduras en dat je vel mooie dingen zult beleven.

Groetjes Paul