zaterdag, november 18, 2006

Slecht nieuws

De afgelopen week is een rare week geworden. Voor het eerst ging ik met collega´s van MOPAWI mee om echt aan de slag te gaan in een paar gemeenschappen in het stroomgebied Capapan. Mijn werk leek echt te beginnen.

Helaas ben ik genoodzaakt met spoed naar Nederland te reizen wegens familie-omstandigheden. De situatie van mijn vader, die al ziek was (aanvankelijk niet direct levensbedreigend) is vrij plotseling erg verslechterd. Artsen kunnen weinig meer voor hem doen, en we weten niet hoeveel tijd nog rest.

Morgen hoop ik in Nederland aan te komen; hoe en wanneer weer verder in Honduras is voorlopig nog onduidelijk.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach lieve Anja, hou je goed, Dorine.

Anoniem zei

Via de weblog van Gert kwam ik op jouw weblog. Hoop dat je goed bent aangekomen. Veel sterkte!!

Anoniem zei

Lieve Anja,

Wat een afschuwelijk nieuws. Heel erg veel sterkte.

Knuffels,
Ellen

Anoniem zei

Hoi Anja,

Zo af en toe lees ik je weblog. Maar dit nieuws is erg schrikken. Heel veel sterkte!

Groetjes,
Mirjam v. B. (Scholentoer, AzG)

Anoniem zei

Hoi Anja, het spijt me dit te moeten lezen. Ik hoop dat je intussen bij je familie bent en wens je daar veel sterkte.
Heel veel liefs en alle goeds voor jezelf, je vader en je familie.

Hilde

Anoniem zei

Hi lieve Anja,

Wat een verschrikkelijk nieuws; heel veel liefs voor jou en je familie gewenst!

Hanneke Propitius

Anoniem zei

Hoi Anja,

ook ik wens je sterkte en hoop dat jullie ondanks moeite/verdriet en pijn het toch goed hebben met elkaar als familie, denk aan jullie.

Anoniem zei

Hoi Anja,

Vandaag heb ik voor het eerst op je site gekeken. hij ziet er erg mooi uit.
En wat een mooie foto van je vader zeg.
Verder heb je ook mooie foto's uit Honduras.
ik wil je nogmaals veel sterkte wensen en ik zal zeker vaker deze site bezoeken. Ik vind het ook intersant om te weten wat je daar allemaal doet.

succes

Helen van Oord
(hervormde gemeente Nieuwendijk).